Congrés tancat. Dos dies que han valgut molt la pena.
La segona jornada del XVIII Congrés a Salou ha estat plena de contingut i de converses que continuen molt més enllà de la jornada.
Al matí, taules rodones sobre els temes que marcaran el Rotary dels propers anys: com creixem, com acollim nous socis i com l’organització s’adapta a través de nous models de club.
A la tarda, reconeixements merescuts per als clubs i persones que han destacat en membresía, en contribucions a la Fundació Rotària i en compromís amb el servei.
El Governador Josep M. Buqueras ha tancat el Congrés amb un discurs de valoració de l’any rotari 25-26. El servei no s’atura.
Gràcies al Districte 2202 per l’organització i a tots els rotaris que han fet d’aquest congrés una trobada memorable.
