Palamós va celebrar divendres passat el primer sopar solidari Gent molt Gran, que va recaptar 49.230 euros per al nou espai «La Porxada».

A l’acte van assistir-hi prop de 170 persones que, amb les seves aportacions i juntament les donacions de taula zero, el sorteig solidari celebrat dins del mateix acte i els diferents mecenes, van fer augmentar la xifra dels fons recaptats fins a gairebé 50 mil euros.

L’acte també va comptar amb el concert de la soprano Valentina Gómez i la violoncel·lista Angelica Guevara. A més, va presentar-se l’espot publicitari de la campanya de mecenatge i un agraïment en forma de vídeo als cuiners responsables de l’àpat.

Des del Rotary Club Costa Brava estem molt orgullosos d’haver pogut formar part d’aquesta iniciativa, que destinarà tots els beneficis a ajudar a finançar “La Porxada”, el nou espai per a l’Hospital de dia i centre de dia de Palamós Gent Gran.