Rotary Club Costa Brava se suma al reconeixement fet a Jordi Sistach, a l’Espai del Peix de Palamós. Ha estat organitzat per entitats del municipi, amb la col·laboració de l’ajuntament.

Volem donar reconeixement a la gran tasca feta en el llarg de la seva vida i especialment a la Fundació Vimar on nosaltres tenim el punt de connexió. En paraules seves: “Estic content d’haver aconseguit trencar barreres que semblaven impossibles, i amb això he gaudit molt”.

Un home valent i compromès. Moltes gràcies, Jordi.

Rotary Club Costa Brava se suma al reconocimiento realizado a Jordi Sistach, en el Espai del Peix de Palamós. Ha sido organizada por entidades del municipio, con la colaboración del ayuntamiento.

Queremos dar reconocimiento a la gran labor realizada a lo largo de su vida y especialmente a la Fundación Vimar donde nosotros tenemos el punto de conexión. En sus palabras: “Estoy contento de haber conseguido romper barreras que parecían imposibles, y con esto he disfrutado mucho”.

Un hombre valiente y comprometido. Muchas gracias, Jordi.