Qui som?

El Rotary és una xarxa de voluntaris, al servei de la humanitat. No té vinculacions polítiques, religioses, ni culturals, sinó que les admet i respecte a totes. La seva vocació és intentar cobrir algunes de les mancances socials a les quals les administracions no arriben.

Unes de les seves màximes són: “Es beneficia més el que millor serveix” o “donar de si abans de pensar en un mateix“.

Els rotaris porten a terme programes humanitaris, educatius i d’intercanvi cultural.

Durant els darrers 20 anys, a través de la Fundació de Rotary International s’ha vacunat a 2.000 milions de nens contra la poliomielitis. Pràcticament s’ha aconseguit la seva eradicació mundial, gràcies a aportacions per import superior de 1.300 milions de dòlars i també gràcies a la dedicació personal, com a voluntaris, de més d’un milió d’homes i dones.

Gràcies al vostre ajut, hem continuat donant suport, cada any, a unes 1.600 famílies a disposar d’aliments de primera necessitat per un valor anual de 9.000 €, que amb aliments representa quelcom de més de 10 tones anuals: 5.510 litres de llet, 1.482 litres d’oli, 2.116 kg d’arròs i 1.512 kg de cigrons.

pilar arxé

Presidenta