Trobada empresarial

📅 Data: 19 de març
🕐 Hora: 13:30 a 16:30 h
🏨 Lloc: Restaurant de l’Hotel Barcarola, S’Agaró
🍽️ Preu: 45€ (dinar inclòs)

Ponent: Oriol López Villena. Coach empresarial, assessor en estratègies de creixement, autor de llibres i reconegut mentor

Aprendrem com identificar i posar a treballar les tendències de futur al món i al teu sector.
Sovint parlem de quina és la prioritat per a molts negocis, però oblidem que el que ens ha dut on som no ens acostarà on volem ser. Per això, és molt important que, com a líders empresarials, sapiguem detectar les tendències que estan per arribar, i així posar-nos a treballar en com aprofitar-les per a maximitzar-ne el retorn a l’empresa i a nosaltres mateixos.

Per a més informació i per confirmar la vostra assistència, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través d’info@rotaryclubcostabrava.com. Us esperem a aquest interessant esdeveniment!