Ahir, també vam tenir el plaer de participar i compartir un moment especial amb l’equip Somnis, del Club Esportiu Palamós. En aquesta trobada d’equips de bàsquet amb necessitats especials, vam poder viure una jornada plena d’esportivitat i treball en equip.

Com a amics i patrocinadors de l’equip Somnis, vam presenciar la dedicació i la passió dels seus jugadors en cada tir, passada i jugada. Va ser emocionant ser part d’aquest esdeveniment i veure com l’esport uneix les persones i crea oportunitats per a tots.

El Rotary Club Costa Brava continua compromès amb el suport a iniciatives inclusives i comunitàries com aquesta. Estem encantats de poder compartir moments amb l’equip Somnis i de continuar contribuint al seu èxit i benestar.

Agraïm a tots els jugadors, entrenadors i voluntaris que van fer possible aquesta trobada, i esperem poder continuar compartint experiències positives com aquesta en el futur. Junts, construïm un món més inclusiu i solidari a través de l’esport.