Divendres el grup Rotary Costa Brava ha assistit a la inauguració de la nova zona inclusiva del Nàutic Vell.

Una gran iniciativa per les persones amb discapacitat física i psíquica. Aprofitant també l’aniversari dels 10 anys del Nàutic Vell.

El nostre president Josep Collell ha aprofitat per dir unes paraules per agrair aquestes iniciatives que són tot un orgull que es facin realitat!

El viernes el grupo Rotary Costa Brava ha asistido a la inauguración de la nueva zona inclusiva del Nàutic Vell.

Una gran iniciativa para personas con discapacidad física y psíquica. Aprovechando también el aniversario de los 10 años del Nàutic Vell.

¡Nuestro presidente Josep Collell ha aprovechado para decir unas palabras para agradecer estas iniciativas que son todo un orgullo que se hagan realidad!