Donem la benvinguda a Josep Collell Roura com a nou president del Rotary Club Costa Brava.

Aquest migdia hem celebrat una trobada especial des del Rotary Club Costa Brava on Isabel Madruga Mateu, com a Presidenta Sortint, ha donat la benvinguda a Josep Collell Roura com a President Entrant. També s’ha atorgat un Paul Harris a Carles Alsius Juriol i a Marc Enric Payrà.

Moltes gràcies a tots per aquesta vetllada. Us deixem algunes imatges de la trobada.

Damos la bienvenida a Josep Collell Roura como nuevo presidente del Rotary Club Costa Brava.

Este mediodía hemos celebrado un encuentro especial desde el Rotary Club Costa Brava donde Isabel Madruga Mateu, como Presidenta Sortint, ha dado la bienvenida a Josep Collell Roura como Presidente Entrante. También se ha otorgado un Paul Harris a Carlos Alsius Juriol ya Marc Enric Payrà.

Muchas gracias a todos por esta velada. Os dejamos algunas imágenes del encuentro.