Avui al Rotary Club Costa Brava hem celebrat el Dinar de Nadal, però no només ha estat especial per això.

S’ha honorat als nostres membres més veterans amb el lliurament de diplomes commemoratius.
També s’ha fet entrega de 100 entrades pel Circ Solidari a El Trampolí, de la Bisbal, i a Vivar.

Sense cap mena de dubte, una molt bona entrada a les festes de Nadal. Us en deixem algunes imatges.

Hoy en el Rotary Club Costa Brava hemos celebrado la Comida de Navidad, pero no solo ha sido especial por eso.

Se ha honrado a nuestros miembros más veteranos con la entrega de diplomas conmemorativos.
También se ha hecho entrega de 100 entradas por el Circo Solidario en El Trampolí, de la Bisbal, y en Vivar.

Sin lugar a dudas, una muy buena entrada a las fiestas de Navidad. Os dejamos algunas imágenes.