El Rotary Club Costa Brava ha tingut l’honor de participar en el Dia de les Esquadres, una celebració significativa que reconeix la tasca dels Mossos d’Esquadra a Catalunya. Aquesta commemoració, establerta com a resposta al retorn de la democràcia i al desplegament dels nous policies oficials de la Generalitat, és un homenatge a la valentia i el sacrifici dels agents que vetllen per la seguretat i el benestar del nostre país.

El terme “esquadres” fa referència als Mossos d’Esquadra, i el 22 d’abril ha estat designat com el Dia de les Esquadres en record a la transferència de la Secció de Mossos d’Esquadra de Barcelona a la Generalitat de Catalunya. Aquesta data s’ha convertit en una ocasió anual per honorar el servei i la dedicació dels Mossos d’Esquadra.

Des del club, hem volgut participar en aquesta data com a mostra del compromís amb la comunitat i el reconeixement dels esforços de tots aquells que treballen per la seguretat i el progrés de Catalunya. És un honor poder mostrar el nostre suport i reconeixement en aquest dia especial.