Cap de setmana a Tarragona, on hem assistit a l’Assemblea anual del Districte 2202, juntament amb Rotarac.

Raül Font Quer, nou Governador del districte que iniciarà el seu mandat el juny, ha donat a conèixer els seus objectius. Per altra banda, Montserrat del Moral, governadora electa, ens ha presentat la seu d’on es portarà a terme la seva presentació: Irun (País Basc)! I també s’ha presentat el nou lema d’aquest mandat: “Crea esperança en el món”.

A més, hi han participat els Rotaract, els joves rotaris que han dut a terme la seva assemblea anual i en la qual Pau Boix Arxé, el nou representant del districte dels Rotaracts, ens ha donat a conèixer els objectius del seu mandat.

Ha estat un cap de setmana amb moltes emocions, ja que també hem tingut el plaer de rebre la visita de la Presidenta internacional, Jennifer Jons. Una dona extraordinària que transmet molta serenor, convicció i fortalesa i que ha estat acompanyada en tot moment per la Governadora actual del districte, Ingrid Steinhoff.